Informacje dotyczące usługi INTERNET
Internet dostarczamy poprzez port 100 Mb/s. Szybkość łącza zależy od przepustowości routera oraz sprzętu odbiorcy.
Umowa zawierana jest na czas nieokreślonym z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Opłata za podłączenie do sieci Internet wynosi: 99 zł natomiast abonament wynosi: 38 zł miesięcznie.
Tak, jest możliwość zawieszenia usługi na okres maksymalnie 6 m-cy. Koszt usługi 50 zł.
Podłączenie internetu następuje w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych.
Usługa przeznaczona jest wyłącznie dla klientów indywidualnych.
Regulamin oraz wzór umowy jest dostępny na stronie internetowej www.wroclawskiinternet.pl w zakładce Cennik.
Tak, jest możliwość uzyskania stałego adresu IP, koszt miesięczny usługi to 15 zł.
W przypadku podłączenia routera z funkcją WiFi jest możliwość podłączenia kilku komputerów.
Nie, internet jest niezależną od linii telefonicznej usługą.
Nie ma ograniczenia wysyłania ani pobierania danych.
Numery IP są pobierane automatycznie.
Zamówić usługę można poprzez stronę internetową wroclawskiinternet.pl, wysyłając SMS o treści INTERNET pod numer: 507 253 507 lub telefonicznie (71) 307 30 20.
Termin płatności jest do 22 dnia każdego miesiąca.
Tak jest taka możliwość.
Jeżeli awaria jest po stronie operatora - usunięcie awarii nic nie kosztuje, jeżeli awaria występuje po stronie klienta - pobierana jest opłata.
Tak, każde zgłoszenie awarii przekazywane jest do działu technicznego.
Problemy techniczne można zgłaszać mailem: biuro@wroclawskiinternet.pl, SMS na numer 507 253 507 lub telefonicznie (71) 307 30 20.
Należy zainstalować program antywirusowy.
Informacje dotyczące usługi TELEWIZJA
Koszt podłączenia wynosi 99 zł, abonament miesięczny za TV wynosi 33 zł. W cenie abonamentu zawarta jest kwota dzierżawy dekodera. Z ofertą programową telewizji można zapoznać się na naszej stronie internetowej w zakładce Telewizja.
Abonament radiowo-telewizyjny jest formą opłaty od posiadania odbiornika radiowego lub telewizyjnego. Jest obowiązkowy i niezależny od operatora telewizji kablowej. Należy go opłacać niezależnie od abonamentu WI.
Jeżeli telewizor nie odbiera żadnych programów należy przede wszystkim sprawdzić okablowanie antenowe w mieszkaniu, czy któraś z wtyczek nie wypadła z gniazda, nie ma zwarć lub obluzowań. Następnie należy zweryfikować, czy wszystkie rachunki są opłacone. Zaleganie z płatnością może być przyczyną zawieszenia usługi. W kolejnym kroku należy zgłosić usterkę do Działu Technicznego WI za pomocą sms pod numerem 507 253 507, telefonicznie pod numerem 71 307 30 20.
Tak można to zrobić za pomocą rozgałęźnika sygnału. Na rynku istnieje szereg elementów pozwalających na podział sygnału. Funkcja Multiroom jest w naszej ofercie bezpłatna.
Nie. Abonament jest płacony tylko raz niezależnie od ilości gniazd w danym lokalu.
Aby zapewnić sobie możliwość odbioru telewizji cyfrowej nadawanej przez WI, kupowany telewizor powinien być wyposażony w cyfrową głowicę kablową DVB-T oraz dekoder kompresji MPEG4. Aktualnie większość sprzedawanych telewizorów jest wyposażona w głowicę DVB-T, należy więc zwrócić uwagę na to by posiadały one dekoder MPEG4. Telewizory posiadające tylko dekoder MPEG2 nie odbiorą wszystkich programów nadawanych przez WI.
HDTV oznacza telewizję wysokiej rozdzielczości. W HDTV istnieją dwa standardy: amerykański Full HD oraz europejski HD Ready.
Część odbiorników telewizyjnych będących na rynku posiada funkcję automatycznego dodawania nowych programów np. nowe modele TV: Samsung, Sharp. W niektórych należy tę funkcję włączyć w ustawieniach MENU (automatyczne dodawanie programów). W pozostałych odbiornikach należy użyć „ręcznego wyszukiwania kanałów”.
Informacje dotyczące usługi TELEFON
Aby korzystać z telefonu WI należy podpisać umowę na świadczenie usługi oraz umówić się z technikiem na zainstalowanie bramki VoiP, od tego momentu można korzystać z telefonu.
Tak, nadawany jest indywidualny numer telefonu z numerem kierunkowym 71.
Można dzwonić na wszystkie typy połączeń w tym zagraniczne.
Nie ma takiej możliwości ponieważ sieć jest odpowiednio zabezpieczona.
Tak, jest taka możliwość.
Abonament kosztuje tylko 13 zł. Wszystkie połączenia na numery stacjonarne oraz komórkowe są darmowe.
Należy zgłosić taką potrzebę do BOK WI oraz ujścić opłatę w wysokości 5 zł.
Połączenia na wszystkie numery stacjonarne i komórkowe krajowe są bezpłatne.
Nie ma takiej potrzeby.
Potrzebna jest bramka VoiP, którą dostarczamy, konfigurujemy i instalujemy oraz aparat telefoniczny przystosowany do technologii VoiP.
W pierwszej kolejności należy zresetować bramkę VoiP, czyli wyłączyć z prądu i ponownie włączyć. Jeżeli to nie pomoże, skontaktować się z BOK WI zgłaszając awarię.
Tak, faktury VAT są dostępne w panelu klienta.