Slide background
U nas rok ma 10 miesięcy!

Płacąc za rok z góry,
dwa miesiące masz gratis!
Slide background
Internet bez ograniczeń za 38 zł miesięcznie!

Zamów!
Slide background
Telewizja nowej generacji
już za 33 zł miesięcznie!

Zobacz więcej!
Slide background
Dzwoń bez ograniczeń
w sieci za 13 zł miesięcznie!

Internet

38 zł / mc

Internet

Telewizja

33 zł / mc

Telewizja

Telefon

13 zł / mc

Telefon

Informacje

INTERNET

 Informacje dotyczące usługi INTERNET

1. Jaka jest prędkość internetu?

Internet dostarczamy poprzez port 100 Mb/s. Szybkość łącza zależy od przepustowości routera oraz sprzętu odbiorcy.

2. Jaki jest minimalny okres czasu na który należy zawrzeć umowę ?

Umowa zawierana jest na czas nieokreślonym z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia.

3. Ile wynosi opłata za podłączenie do sieci Internet oraz opłata abonamentowa?

Opłata za podłączenie do sieci Internet wynosi: 99 zł natomiast abonament wynosi: 38 zł miesięcznie.

4. Czy można zawiesić usługi na pewien okres czasu?

Tak, jest możliwość zawieszenia usługi na okres maksymalnie 6 m-cy. Koszt usługi 50 zł.

5. W jakim czasie podłączany jest internet?

Podłączenie internetu następuje w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych.

6. Czy wystawiane są faktury dla firm?

Usługa przeznaczona jest wyłącznie dla klientów indywidualnych.

7. Gdzie jest dostępny regulamin oraz wzór umowy abonenckiej?

Regulamin oraz wzór umowy jest dostępny na stronie internetowej www.wroclawskiinternet.pl w zakładce Cennik. 

9. Czy możliwe jest uzyskanie tzw. stałego publicznego adresu IP?

Tak, jest możliwość uzyskania stałego adresu IP, koszt miesięczny usługi to 15 zł.

10. Czy mogę podłączyć do sieci więcej niż jeden komputer?

W przypadku podłączenia routera z funkcją WiFi jest możliwość podłączenia kilku komputerów.

11. Czy muszę mieć podłączoną linię telefoniczną żeby korzystać z internetu?

Nie, internet jest niezależną od linii telefonicznej usługą.

12. Czy istnieją ograniczenia na ilość danych wysyłanych lub odbieranych?

Nie ma ograniczenia wysyłania ani pobierania danych.

13. Czy numery IP są wpisywane czy pobierane automatycznie?

Numery IP są pobierane automatycznie.

14. Jak mogę zamówić usługi Wrocławskiego Internetu?

Zamówić usługę można poprzez stronę internetową wroclawskiinternet.pl, wysyłając SMS o treści INTERNET pod numer: 507 253 507 lub telefonicznie (71) 307 30 20.

15. Jaki jest termin płatności abonamentowej?

Termin płatności jest do 22 dnia każdego miesiąca.

17. Czy Abonent musi płacić za usunięcie awarii?

Jeżeli awaria jest po stronie operatora - usunięcie awarii nic nie kosztuje, jeżeli awaria występuje po stronie klienta - pobierana jest opłata.

18. Czy reagujecie na każde zgłoszenie awarii?

Tak, każde zgłoszenie awarii przekazywane jest do działu technicznego.

19. W jaki sposób zgłaszać uszkodzenia i awarie?

Problemy techniczne można zgłaszać mailem: biuro@wroclawskiinternet.pl, SMS na numer 507 253 507 lub telefonicznie (71) 307 30 20.

20. W jaki sposób mam zabezpieczyć swój komputer przed wirusami?

Należy zainstalować program antywirusowy.

TELEWIZJA

Informacje dotyczące usługi TELEWIZJA 

1. Ile kosztuje podłączenie telewizji, w jakiej wysokości jest abonament miesięczny oraz gdzie mogę zapoznać się z ofertą programową WI?

Koszt podłączenia wynosi 99 zł, abonament miesięczny za TV wynosi 33 zł. W cenie abonamentu zawarta jest kwota dzierżawy dekodera. Z ofertą programową telewizji można zapoznać się na naszej stronie internetowej w zakładce Telewizja.

2. Czy opłacając abonament za telewizję kablową muszę również opłacać abonament radiowo-telewizyjny?

Abonament radiowo-telewizyjny jest formą opłaty od posiadania odbiornika radiowego lub telewizyjnego. Jest obowiązkowy i niezależny od operatora telewizji kablowej. Należy go opłacać niezależnie od abonamentu WI.

3. Co zrobić gdy mój telewizor nie odbiera żadnych programów?

Jeżeli telewizor nie odbiera żadnych programów należy przede wszystkim sprawdzić okablowanie antenowe w mieszkaniu, czy któraś z wtyczek nie wypadła z gniazda, nie ma zwarć lub obluzowań. Następnie należy zweryfikować, czy wszystkie rachunki są opłacone. Zaleganie z płatnością może być przyczyną zawieszenia usługi. W kolejnym kroku należy zgłosić usterkę do Działu Technicznego WI za pomocą sms pod numerem 507 253 507, telefonicznie pod numerem 71 307 30 20.

4. Czy mogę we własnym zakresie podzielić sygnał telewizji kablowej na dwa odbiorniki?

Tak można to zrobić za pomocą rozgałęźnika sygnału. Na rynku istnieje szereg elementów pozwalających na podział sygnału. Funkcja Multiroom jest w naszej ofercie bezpłatna.

5. Czy po rozdziale sygnału na dwa odbiorniki telewizyjne będę musiał opłacać drugi abonament?

Nie. Abonament jest płacony tylko raz niezależnie od ilości gniazd w danym lokalu.

6. Na co należy zwrócić uwagę podczas zakupu nowego telewizora aby w pełni korzystać z TV WI?

Aby zapewnić sobie możliwość odbioru telewizji cyfrowej nadawanej przez WI, kupowany telewizor powinien być wyposażony w cyfrową głowicę kablową DVB-T oraz dekoder kompresji MPEG4. Aktualnie większość sprzedawanych telewizorów jest wyposażona w głowicę DVB-T, należy więc zwrócić uwagę na to by posiadały one dekoder MPEG4. Telewizory posiadające tylko dekoder MPEG2 nie odbiorą wszystkich programów nadawanych przez WI.

7. Co to jest HDTV?

HDTV oznacza telewizję wysokiej rozdzielczości. W HDTV istnieją dwa standardy: amerykański Full HD oraz europejski HD Ready. 

8. Czy mój telewizor znajdzie sam nowe programy nadawane cyfrowo?

Część odbiorników telewizyjnych będących na rynku posiada funkcję automatycznego dodawania nowych programów np. nowe modele TV: Samsung, Sharp. W niektórych należy tę funkcję włączyć w ustawieniach MENU (automatyczne dodawanie programów). W pozostałych odbiornikach należy użyć „ręcznego wyszukiwania kanałów”.

TELEFON

Informacje dotyczące usługi TELEFON 

1. Co muszę zrobić by korzystać z telefonu WI?

Aby korzystać z telefonu WI należy podpisać umowę na świadczenie usługi oraz umówić się z technikiem na zainstalowanie bramki VoiP, od tego momentu można korzystać z telefonu.

2. Czy mogę mieć własny numer telefonu

Tak, nadawany jest indywidualny numer telefonu z numerem kierunkowym 71.

3. Czy mogę dzwonić za granicę?

 Można dzwonić na wszystkie typy połączeń w tym zagraniczne.

4. Czy istnieje niebezpieczeństwo, że ktoś będzie dzwonił na mój koszt?

Nie ma takiej możliwości ponieważ sieć jest odpowiednio zabezpieczona.

7. Ile wynosi abonament miesięczny oraz czy mam darmowe minuty w abonamencie?

Abonament kosztuje tylko 13 zł. Wszystkie połączenia na numery stacjonarne oraz komórkowe są darmowe. 

8. Czy ponoszę koszty dodatkowe?
Nie ma żadnych kosztów dodatkowych.
9. W jaki sposób mogę mieć dostęp do bilingów?

Należy zgłosić taką potrzebę do BOK WI oraz ujścić opłatę w wysokości 5 zł.

10. Ile kosztują połączenia na tel. stacjonarne i komórkowe?

Połączenia na wszystkie numery stacjonarne i komórkowe krajowe są bezpłatne.

12. Co jest potrzebne do korzystania z telefonu WI?

Potrzebna jest bramka VoiP, którą dostarczamy, konfigurujemy i instalujemy oraz aparat telefoniczny przystosowany do technologii VoiP.

13. Co zrobić gdy słyszę echo w słuchawce lub nie słyszę rozmówcy?

W pierwszej kolejności należy zresetować bramkę VoiP, czyli wyłączyć z prądu i ponownie włączyć. Jeżeli to nie pomoże, skontaktować się z BOK WI zgłaszając awarię.

14. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, faktury VAT są dostępne w panelu klienta.